En helg hos Josefina.

I fredags efter jobbet begav jag mig till arlanda då helgen jag skulle åka till Jos äntligen kommit. Förkyld och trött som tusan läste jag lite och unnade mig ett glas vin. Väll frame i malmö så tog jag en flygbuss till malmö central där jag blev möt av Jos! Vi satt oss på en buss och drog till hennes studenplace, på med pyjamas och så bänkade vi oss framför datorn och Black list.

På morgonen lagade vi dunderfrukost; mackor med lax och pocherade ägg, kaffe och apelsin. Så gott och vi blev så mätta, så det var bäst att se lite serier och vänta och se om det skulle sluta regna.
När det sluta regna så svirade vi om och tog tåget till Köpenhamn.
Där gick vi i affärer, på julmarknad och shoppa lite!
Trots att vialdrig trodde vi skulle bli hungriga igen efter frukosten så blev vi det. Väll på en mysig resturang så beställde vi en varsin risotto som fanns till förrätt, en sidsallad med mozzarella och vin. När vi sen såg att man kunde beställa ett glas bubbel för 25kr till förrätten tog vi det med, vi passade på så att säga!
Redan 22 var vi hemma och ombytta till pyjamas för att se Black list i sängen, ser ni ett tema för helgen?! 

På söndagen chillade vi extra länge, åkte in till Malmö stad, gick i affärer, köpte lussebulle och josse köpte en julstjärna till fönstret. 
Söndagens enda bild; vår middag bestående av nudlar med champinjoner och purjolök! Sen såg vi serier till 1 på natten. När kl ringde 05.00 så studsade jag upp (lol) och nu sitter jag på flyget innan start! Så hej på er och tack Jos för denna helg!  





 


 
  
| |
Upp