Efter fredag kommer lördag!

Då började vi dagen i kaos! Stefan tyckte det var en bra ide att klippa sig själv, jag skrek att han skulle åka till frisören medan räddas kan och han skrek tillbaka att jag borde hjälpa till, haha fy vilken start och vilken fin frilla!

Sen blev dagen bättre..
Skulle handla present på leksaksaffär, ljudnivån i komba med skrikande barn och för mycket att välja på höll på att få mig att kapitulera! 

När present väl var vald begav vi oss till Tullinge för att fira att denna pärla blivit 1 år, världens sötaste Molly!
Fullt ös, fika och lek! 

Då vi var så lägligt på andra sidan stan där Felix (stefans brorson) hade fotbollscup så svängde vi förbi för att kika, Stefan tycker såklart att jag inte är rumsren för att kolla på barn som spelar fotboll, jag tycker att de är min rätt att skrika lite på domarn.. Hehe!

Kvällen avslutades i soffan, helt slut som artist, framför Så mycket bättre!



| |
Upp